Kylan är här

Igår var det verkligen svin kallt ute. Jag gick ju till arbetsförmedlingen i jakan, och det kändes som att mitt ansikte brännde sönder. Drog till nick efter en tur i centrum där jag inte hittade något. Städade hans rum lite och satt vid datorn innan han kom och vi åt middag. Sedan blev det dh och mys och tog bussen hem.

Idag satt jag vid datorn och kollade på nelly.se sedan kom jag på att i senaste nr av vecko revyn fick man 100kr rabatt där så jag utnyttjade det och beställde hem lite saker som ni kan se i inlägget nedan. Sedan fixade jag mig och drog iväg till ica för att möta paula. Lämnade böcker åt mamma på biblioteket, hämtade ut en sak från apoteket till henne samt köpte garn. Sedan handlade jag inför middagen. När jag och paula kom till mig käkade vi lite och sedan fixade vi hennes nya header till hennes gamla blogg. När hon drog började jag laga maten. Sedan kom nick. Idag blev det fläskkotletter, pommes, bearnaise-sås, mörk baguette och tsatziki. Mums! Ciao<3


Jag igår, såhär kallt är det i stockholm just nu..

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback