Möte, lunch och fönster shopping

Fick skjuts till jakan imorse av pappa. Där mötte jag paula och sedan började mötet. Det handlade om fokus, så att man väljer det jobb man verkligen vill ha. Kom på rätt mycket när jag satt där, alla var aktiva och pratade. Och nu känner jag att jag tror jag vill börja plugga design/layouts osv. Efter mötet som var i lite mer än en timme så åt jag och paula lunch på tastys. det var länge sedan och det var så sjukt gott. Tog en med mörkt nybakad bröd, avokade, brie ost, sallad, tomat, paprika, peppar salami och purjolök. När vi var ätit klart tog vi en tur i alla affärerna för att sedan åka buss hem. Skissade nyss en teckning som jag ska ha på väggen i en tavla. Ni får se senare! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback