Nionde övningskörningen

Fick backa även denna gång. Men eftersom vi körde på dagen och det var ljust så gick det mycket bättre även om det inte är det roligaste. Åkte omkring på små vägarna och parkerade (som jag blivit riktigt duktig på). När vi kört en timme så fick jag köra hela vägen hem. Vid en stor korsning tänkte jag bara - bli grööönt! Och det blev det, eller det hann bli gult men jag körde på och slapp stanna. Växlade perfekt och körde hem som att jag inte gjort annat, haha. Nej men denna lektion gick väldigt bra. Måste fortfarande öva mer på att släppa kopplingen mjukt när jag startar bilen. Men det närmar sig.  Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Ngan Pham

Sv; vsg ^^, hoppas du tar körkort snart då! :p

Postat av: Sara

gud vad fint, vad ere för kod för att få snö flingor sådär? :o och vart klistras de in?

2010-11-28 @ 22:48:08
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback