Nu är vintern här för att stanna?

Inatt drömde jag att det snöade, stora flingor föll ner på marken och det var ett tjockt lager snö på marken. När jag vaknar mumlar nick att det snöar och jag nickar att jag vet. Jag kopplade drömmen med verkligheten, men när jag tittade ut såg jag att det bara var lite snö och det var då jag förstod att jag drömmt. Ganska coolt.

Tränade i drygt en timme och nu har det blivit ett tjockt lager snö på marken, som i min se-in-i-framtiden drömm. Vilken tur att jag tog vinterjackan till nick igår. Och nu åker skinnjackan in i garderoben och det blir till att använda vinterjackan på fulltid. Idag ska jag iaf bara umgås med nick. Imorgon börjar han jobba och vi kommer inte kunna ses lika ofta då. Som tur var så behövde jag inte jobba idag så då kan jag vara med honom ännu mer! Ciao<3







Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback