Trejde övningskörningen

Idag övningskörde jag min tredje gång. Och nu tror jag äntligen den stora rädslan försvann. Nu kan jag släppa kopplingen och gasa på ett bra och säkert sätt samtdigt som jag håller koll på annat. Fick växla till tvåans växel när jag körde. Svänga medans jag backar. Köra på en större väg och lite längre sträckor. Stanna bilen i uppförsbacke och sedan börja köra utan att rulla bakåt, vilket jag klarade på första försöket (stolt). Så idag kände jag mig nöjd och det kändes så mycket bättre.

Blev en god middag hos mig och nu sitter vi hemma hos nick. Han spelar poker och lyssnar på musik just nu. Men snart ska vi kolla One three hill och Gossip girls. Jag längtar till helgen just nu. Alla tjatar på att jag ska ut ikväll, men det orkar jag inte och har ändå inte råd att köpa dricka, eller vill snarare inte slösa pengar på det. Men i helgen ska jag på cosmonova med syster+sambo+son och bror+flickvän, mys. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: louize

Hej :)

Du skulle inte kunna hjälpa mig med sådana kategorier du har?:)

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-04 @ 19:52:00
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Sara

Sa ju att du skulle komma över bilskräcken :D Duktiga du ! :) <3

2010-11-07 @ 13:24:01
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Torsteiniben

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-12 @ 17:39:35
URL: http://torsteiniben.blogfuture.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback