Reklam bild

Det var mysigt och kallt ute när jag gick med angelica. Vi svängde förbi johanna som bara tittade ut genom fönstret och pratade med oss i tele så hon ej visste att vi skulle komma. Sedan drog vi förbi tette och stannade inne hos henne en stund innan de båda följde mig hem, söta. Så underbart att vi hittat tillbaka till varandra igen.

Kom hem till en köttgryta pappa gjort. Sedan hjälpte jag en kompis att göra en reklam-bild för en klubb till facebook. Det tog ett tag innan han blev nöjd men det var bara kul att fixa och trixa. Pratade nyss i tele med nick som ska upp om sju timmar och jobba, stackaren. Själv ska jag nog börja göra mig irodning och kanske kolla tv. har massa saker att göra imorgon så behöver sömn inatt. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback