Sjätte övningskörningen

Det blev en snabb tur på ica med sara för att köpa lite ingridienser till middagen. Sedan började vi laga direkt, och ja hon hjälpte faktiskt mig frivilligt, haha. maten var iaf jätte god och vi blev mätta. En liten pratstund hann vi med innan hon åkte och jag skulle köra bil. Denna gång fick jag börja utanför mitt hus, skulle få bilen att stå still utan att rulla utan att bromsa, alltså hålla nere kopplingen och gasa samtidigt. fick motorstopp några ggr men sedan gick det. Fick köra lite här i bostadsområdet. Köra i vändzoner, packa mig ut från gator. Fick även köra till en korsning och sedan till simhallen där jag fick parkera och sedan åka hem igen. Det gick bra. Måste fortfarande verkligen träna på kopplingen och gasen. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: t

kul att du ville vara med i dagens blogg:D



vinnaren publiceras kl 10! :) gå in och kolla om det blev du! :D

om inte så kommer en ny chans upp samtidigt:)

kramar! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback