Sjunde övningskörningen

Var nyss och körde med pappa. Först fick jag lära mig tanka bilen. På görvelns parkering fick jag backa mig runt som jag gjort förut, fast bak rutan var helt immig och det gjorde att jag inte såg något så jag kunde gjort bätte ifrån mig.  Sedan åkte vi runt ner vid busshållsplatsen och till bastes parkering för att parkera och en gång till och sedan till görvelns slotts parkering och parkera och tillbaka och en gång till och sedan köra till ett bostasområde i närheten och vända. Så tog pappa över bilen igen. Vi åkte lite mer än en timme och det var kul. Det gick bra! Ciao<3

P.S Har gjort en kategori som heter
Övningskörning. Där kan ni följa hur det går.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback