Att vara barnvakt är värsta träningspasset

Idag var jag banvakt igen. Först blev det till att lyssna på en mamma mu cd, samma kapitel om och om igen. Det var hemskt. Sedan gick vi ut på tomten och det var då träningspasset började. Hoppa studsmatta i nästan en timme. Så tog dem till lekplatsen för att göra något annat. Där fick jag lyfta vardera barn upp i en stor gunga. Sedan putta fart på gungan som var så högt uppe att jag knappt nådde den ibland. Mina armar fick verkligen stryk, haha. Men sedan åkte vi lite rutschkana, och ja jag var tvungen att åka för att ha minstingen i knät. Resten av tiden spelade vi uno och åt kiwi. Men gillar verkligen mitt jobb, haha. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback