En saknad

Det är inte förens någon är långt borta under en lång tid som man märker hur mycket man saknar någon. I detta fall handlar det om min vän charlie. Bästisar under en bra tid och vänner i snart 6 år. Nu de sista åren har vi inte alls varit lika tajta som innan. Så när lycko bruden åkte till L.A trodde jag inte jag skulle tänka så mycket på det. Men jag hade fel, har faktiskt tänkt mycket på det. Hon är en sån glädjefull tjej och jag tycker att det saknas här i kalla sverige! Men jag är så glad för hennes skull som tagit sig så långt!! Ciao<3

















Kommentarer
Postat av: Charlie

Neeej vad söt du är!! saknar tiderna i högstadiet när vi var unga och dumma, fan vad kul vi hade då haha :) blir riktigt sentimental när jag kollar på de här bilderna...CAPRI är något av det bästa jag gjort i mitt liv, bästa resan någonsin, tänker på det ofta faktiskt...Vi får styra en reunion och åka dit när vi blir äldre tycker jag! saknar dig!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback