I rymden finns inga känslor

Igår åkte jag, paula, nick och peo in till kista. Vi började med att hämta våra biljetter, sedan köpte jag  tre par trosor innan vi gick för att äta middag. Det blev sushi för både mig och paula. Så sjukt underbart gott!! Med mätta magar gick vi till ica för godis köpande. Köpte även popcorn uppe vid bion. TYvärr så visade det sig att nick och peos biljetter inte gällde i kista utan i sergel och de skulle aldrig hinna dit innan filmen börjat så de köpte biljetter till samma film som oss. Vi satt alla fyra på översta raden ensamma. Det var inte alls många i salongen. Jag hade inte så höga förväntningar på filmen, men guuuud va den var bra! Ni som inte sätt den måste se den! En riktigt lyckad kväll! Ciao<3







Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback