Köpt godis på ica, billigt!

Spelade olika spel på wii med nick idag. Men när jag inte fattade hur man skulle göra blev jag grinig och då blev nick sur, hehe. Men hade ändå kul. Vann ju lika mycket båda två sammanlagt (a). Sedan följde jag med när nick övningskörde. Köpte nästan ett kilo godis på ICA som jag satt och åt lite av i bilen när nick skulle lära sig parkera på olika sätt. Nu hjälper nick sin pappa byta till vinterdäck och jag sitter och försöker bestämma mig för vilken pizza jag ska välja. Vi ska nämligen snart hem till mig där pappsen är och beställa pizza. Sedan blir det idol och mys hos mig, sover även där. Skönt att få komma hem ibland då jag nästan bor hos nick. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback