Andra övningskörningen

Igår natt kunde jag inte somna, hade en enorm smärta i magen. När jag äntligen somnat drömde jag en massa sjuka saker om poker, vaknade hit och dit och kände mig konstig. Visste inte vad felet var, bara att jag kände mig helt borta. Så gick till toaletten och då kom illamåendet och jag spydde en massa. När jag sedan gick och lade mig skakade hela min kropp och jag hackade tänder och hade ont i gomen, blö.. Sedan vaknade jag lite innan elva, mådde bra då. Men har ont i halsen och är snorig = förkyld. It don´t make any sense. Under dagen ska jag iaf övningsköra för andra gången med pappa. Vet inte riktgt om jag vill, men måste. Får se hur det går helt enkelt. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback