Första övningskörningen

Släppa kopplingen och gasa, nej tack!

Jaha då har man kört lite bil. Nu förstår jag varför jag skjutit upp det så länge. Det var fan skit läskigt! Att växla, ställa in säten, starta motorn, sätta på blinkers eller vindrutstorkarna var ju lätt. Men att koppla och gasa var nog det svåraste? Jag kände inte av att jag gasade så var tvungen att kolla på mätaren hela tiden. Gjorde jag inte det så for vi iväg! Nej det där var riktigt läskigt faktiskt..

När vi kört ett tag drog vi iallfall och hälsade på mami. Hon har opererat en skada och inte varit hemma sedan onsdags. Hon tyckte det var kul att få besök. Men sjukhus är fan hemskt. Det luktar äckligt och är läskigt och nej fy.. Kom precis hem och nu gör pappsen middag. Sedan ska jag träffa min älskling och sova där. Ciao<3


Åh vill ha sommar, skitväder nu!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi jag klara de själv, tack ändå :D

Postat av: Paula

Hahaha din rubrik beskriver precis hur jag kände när jag det var dags att släppa kopplingen :D

2010-10-24 @ 22:12:57
URL: http://paulaas.devote.se
Postat av: louize

Hur går det med övningkörningen?:)

2011-06-16 @ 20:18:42
URL: http://pappasflicka.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback