Stomp the yard 2

Gick en tur med paula i kista. Kollade efter en hårfärg och det var det enda jag köpte med mig hem. Vi stannade i veddesta centrum och köpte choklad på willys sedan drog jag hem till nick för att äta middag. Tyvärr åt de kassler vilket jag inte äter. Men åt ris med svampar och soya och hade ju köpt choklad till kvällen! Nyheterna av marabou sensation. Den med caramel crisp var godast. Vi kollade iallafall på filmen Stomp the yard 2, den var bra. De dansar fett tungt, ett plus för musiken i filmen också. Kom hem till mig för en timme sedan och har inte gjort så mycket mer. Imorgon kommer paula över. Hon ska klippa mig och färga håret. Ciao<3


Bild lånad från google.se

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback