Utgång och reunion

Igår vid sju-åtta drog jag till anna där jennie och malin var. Det blev förkrök, poker och finns i sjön innan vi drog till bussen vid kvart i tio. Vi tog hel tåget in till stan där vi också mötte johanna. Det var meningen att vi skulle dra till nype. Vi tjejer stod på vip listan men nick, patrik och peo stod på den vanliga. Och eftersom att det var ett års jubeleum så var kön oändlig, även vip kön. Så jag tyckte vi skulle dra vidare, visste att killarna aldrig skulle komma in. Efter ett tag drog vi vidare till mango bar där vi fcik komma in gratis. Och där var flera från min förra klass så det blev en liten reunion där vilket var skit najs. Vi dansade ett tag men sedan började jag känna att min hals inte orkade mer (visste att jag höll på att bli sjuk innan) så jag, nick och patrik drog hem så vi hann med tretton över ett tåget. Väl hos mig somnade vi i min varma säng. Ciao<3






Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback