20 års fest!

Hela dagen igår gick åt till att förbereda i lokalen. Mot kvällen åkte jag och älsklingen till kista för att äta middag. Tog vegitariska vårrullar med ris. Riset var hårt och torrt men rullarna var super goda! Sedan åkte vi hem och fixade oss. Efter en stund i lokalen började folk strömma in. Jag bjöd på en välkomstdrink som jag blandat ihop och sedan blev alla varma i kroppen. Det spelades öl spel, det dansades och skrattades och kvällen var verkligen grym. Dessutom sjöng Fredirick solo för mig, han sjunger grymt bra så det uppskattades. Hade ingen koll på klockan alls men vid halv fyra tiden började vi städa ihop. Dushade och somnade strax efter fyra. Jag tillbringade de första fyra timmarna på toaletten men vid åtta somnade jag djupt. Sedan vaknade jag då och då och höll på med mobilen men somnade hela tiden och gick inte upp förens vid tre.

Är iaf otroligt nöjd med kvällen och är så tacksam över alla presenter jag fick. Ska lägga in bilder på presenterna ikväll. Nu har jag precis ätit middag och om en timme börjar BB, till det har vi köpt ostbågar och juice. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback