Flyttar hem igen

Igår (fredag) efter jobbet så hämtade älsklingen mig och vi åkte hem till mig och åt nybakad hemgjord pizza med mamma och pappa. Sedan åkte vi hem till honom och kollade på BB och början på Harry Potter och dödsrelikerna, del 1. Såg den på bio med Paula men Harry Potter nörd som jag är hade jag inget emot att se den igen. Såg inte klart hela då både jag och Nick höll på att somna.

Idag så åt vi god pasta till frukost-lunch. Sedan kollade vi klart på filmen och även på DH avsnittet som jag missat i tisdags. Och så var det dags att packa mina saker. Har ju bott hos Nick i några veckor nu medans badrummet hos mig har gjorts om. Men nu ska han bo hos mig ett tag när de gör om hans rum hos honom.

Vid sex tiden kom några från min rara släkt på besök. Det blev champagne, presenter, väldigt god middag, kortspel, you tube's tittande, mario kart wii och pratstunder innan kvällen var över. Tack igen för att ni kom och alla presenter!!

Nu har jag och älsklingen städat och flyttat möbler från hans rum in till vardagsrummet. Hårt slit med andra ord. Det ekar i hans rum nu. Blir nog en lång natt så hoppas på att få sova ut imorgon. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback