Ny söt tunika

Vaknade tidigt hos Nick, sa hejdå och tog bussen till mig.
Åt frukost och fixade mig sedan åkte mami, syster och jag till centrum.
Köpte en helt underbar tunika och en venus rakhyvel. Sedan blev det lunch på Tasty's.
Efter turen i centrum så fick jag övningsköra till Arlanda där vi hämtade min bror.
Blev avlämnad hos Paula där hon rensade sin garderob och sedan tog vi en promenad.
Blev lite sittande i solen innan jag drog hem för att äta middag med hela familjen.
Har haft en mysig kväll med familjen. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Gena

Vad fin tunika, vart är den ifrån? :)

Postat av: louize

Okej :D

2011-04-30 @ 01:10:25
URL: http://pappaslillalouize.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback