Overall

Sista dagen på jobbet denna månaden, kändes skönt! Efter jobbet mötte jag sötnosen och vi promenerade hem till mig. Åt middag med mina föräldrar och sedan skulle jag fixa med deklarationen. Blev en promenad tillbaka. Kollade nyss på BB och snart ska vi sova. Sitter i min mysiga nya overall. Först tänkte jag köpta en Onepiece men tyckte den var för dyr=onödigt. Sedan tänkte jag köra på en Zipperall men var fortfarande osäker. Så när Overallen från Fashion against aids på h&m kom för bara 399kr där 25% dessutom går till fonden köpte jag den direkt. Så mysig att bara ha hemma elr när man reser eller som en vinter-pyjamas. Ciao<3


Den ser rosa ut på bilden men är egentligen neon orange.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback