14 övningskörningen

Det var över en månad sedan jag körde bil. Kändes som att jag fick börja om på nytt. Har så himla svårt med kopplingen. Det var väldigt mycket trafik idag också. Körde först till görvelnsslott och parkerade, sedan hem till min bror och parkerade och sedan körde jag omkring lite innan jag körde till ica och parkerade. Sedan körde jag till nick där pappa lämnade mig så körde han hem bilen igen. Jag tycker att det är kul att köra bil. Men jag hatar alla rödljus och när det är många bilar. Och jag har inte ens varit i den riktigt stora trafiken än? Ush, får se när jag börjar känna mig säker på grunden egentligen.. Men det gick väl helt okej idag för att vara första gången på länge.

Läs om mina andra körlektioner i min kategori
Övningskörning. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: louize

jag förstår precis vad du menar :´) Jag hade också problem med det där, men man lär sig. Teorin är värst :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback