2010, hellre sent än aldrig

Random:

Hur har året 2010 varit för dig?
– Så jävla bra!
Bättre än förra året? – Ja definitivt, varit mycket lyckligare.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Mycket bl.a studenten, thaiboxningen, alla utekvällar och Gran Canaria.
Har du flyttat under år 2010? – Nope, bor fortfarande hemma.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Hittar alltid ny musik som jag älskar.
Har du kysst en främling? – Nej det har jag inte.

Kärlek:


Hur har din kärlek varit 2010? – Bättre, sjävklart har vi haft våra bråk. Men det har gått bättre nu.
Har du varit kär? - Ja, och är det fortfarande.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja till familj, vänner och nick.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja alla ovanstående har ju gett respond (a).
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nope.

 

Sorg&hämnd:


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej tack gode gud.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Inte detta år.

Personligt:

Har du gjort någonting du ångrar?
- Ja det har jag väl säkert.
I så fall vad? – Bl.a sagt saker i onödan, men gjort är gjort. Inget att älta på.
Har du skämt ut dig? – Nje jag har iaf inte tyckt det själv.
Har du ljugit för en vän? – Tror inte det (?) kanske.
Har du varit ute en hel natt? – Såklart.
Har du blivit tagen av polisen? – Nejnej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

Skolan och fritiden:

Vilken skola gick du på? – Samgymnasiet i Järfälla.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Vissa är idioter men inget man tar åt sig av.
Hatar du någon på din skola? - Yes i do.
Har du gjort något framsteg? – Ja jag vet att om jag vill så kan jag.
Haft alla rätt på ett prov? – Ingen aning, tror inte det.

 

Vänskap:


Har du träffat nya vänner? – Ja det har jag.
Har du förlorat en vän? – Njaa lite kanske.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja två stycken som betyder skit mkt.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Vet inte om jag fattar frågan men nej.

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback