Gårkvällen

Först hittade vi inte klubben, när vi väl hittade den hade inträdet börja gälla så vi tänkte dra vidare men då stöter vi på sebbe som jobbar på klubben. Han släpper in oss gratis. Väl där inne fick vi en chock, det var litet och bara 93or typ plus 30+ män. Garderoben låg längst in i lokalen. Men vi tänkte göra det bästa av situationen. Vi beställde en bacardi och dansade. Men vid ett tiden drog vi. Vi hann med tåget hem och i jakan hämtade tim oss. Vi åkte till tette och kollade tv. Alla höll på att somna. De skjutsade hem mig och halv fyra låg jag i sängen för att sova. Så kvällen var sisådär men sällskapet var grymt. Ciao<3

En vecka utan nick nu, jag saknar dig <3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback