Laga middag

Nu ska jag strax laga maten. Tänkte bjuda på potatisbullar, bacon, lingonsylt och keso.
För er som följt min blogg ett tag kanske ni märkt att jag lagar mat rätt ofta hemma.
Jag lagar mat två ggr i veckan nu när mamma är nyopererad fortfarande.
Innan lagade jag maten en gång i veckan och har gjort det sedan jag gick i fyran(?).
Fast på sommrarna när man grillar ute mkt så blir det mindre matlagning för mig.
Tycker det är skit bra att jag fick lära mig laga mat så fort, jag tycker det kan vara jobbigt ibland,
men det är så bra att veta att man kan. Flera jag känner kan inte laga mat, så de får ju svårigheter när de ska flytta sen. Kommer nog låta mina barn laga mat en gång i veckan jag med. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har fått korten nu :D<3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback