Sjuka drömmar

Oj vilken skum natt jag har haft. Vaknade mitt i natten och trodde jag skulle laga mat idag. Så försökte komma på vad jag skulle laga, inget med pasta för det åt vi i tisdags och igår. Men ska inte ens laga maten idag, haha. Drömde dessutom tre bisarra drömmar. I den första var det en orkan ute, vi var massa folk inne i en lägenhet. Det var panik och hela huset gungade och det var hemskt. I den andra drömmen var det stora hemska djur som var farliga som fanns överallt. Så man fick gömma sig, vara tyst och det var mörkt och skog. Och den sista drömmen var jag nere i en gravkammare typ, så kom ett kvinnligt skelett (jag var tydligen man) och drog in mig bakom ngn dörr. Då blev jag ett skelett också. Sedan gömde vi (och andra som blivit skelett) oss för människor. Men en pojke såg oss och skvallrade och då blev vi tagna och det sattes vapen på oss som händer. Vi skulle tydligen kriga mot varandra inför människor. Men som min ena hand hade jag fått en fläkt, som knappt snurrade och på andra handen kunde jag skjuta iväg små spikar typ. Inga bra vapen så var jätte orolig men då vaknade jag. Skumt..

Aja, haha nu ska jag träna. Är dessutom med i en tävling
här om ett par kors örhängen. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: S a n d r a

Okej vad bra :) tävlingen avslutas på lördag =) good luck :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback