Välkommen 2011

Min nyårsafton var super. Fast jag fick ändra planer om dricka, fick ändra klänning-val då min nyårs klänning gick sönder, fick mitt smink helt rubbat pga tårar så blev det lyckat. Först en fem rätters middag hos mig (dock tre rätters för mig då jag ej äter musslor och ostron) med syster+sambo, bror+sambo, farmor&farfar, farbror, nick, mamma och pappa. Sedan tog jag och nick bilen till tette och där stannade vi hela natten.

Idag har vi i princip sovit hela dagen, spelar mario kart och suttit vid datorn. En slapp dag sådär till en början på det nya året. Bjuder på lite bilder från igår. Ciao<3






























Kommentarer
Postat av: Maja

sköna bilder=)

Postat av: louize

Härligt att di också blev lyckad :D

2011-01-02 @ 17:07:41
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback