En natt på Sommar

Blev en heldag på jobbet igår. Och det var kaos med allt. Ett tag ville jag bara gå hem, men klarade mig igenom det. Fick inte min lunch förens efter halv tre och då var jag helt skakig. När jag slutat hämtade Nick upp mig och så åkte vi till mig. Åt grillade majskolvar, grillat kött och potatis från ugnen sedan blev det jordgubbar till efterrätt. Senare drog jag till Gabbi där Josef, Jennie, Anna och Malin var. Vi åkte in till klubben Sommar där vi spenderade kvällen/natten. Vi mötte annat folk bl.a Carro, satt och var sociala och jag och Malin ägde dansgolvet. Vi drog vid stängning, kom hem till Nick strax innan fyra där jag somnade brevid min underbara sötnos. Lyckad start på helgen. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback