Grillfest!

Okej fredagen har jag redan bloggat om. Hade ju en mysig dag med hela familjen för att fira min systers 23 års dag. På lördagen började jag med att se filmen Rio med Nick (kmr i annat inlägg). Sedan hann jag förbi Paula en sväng, vi pratade och kollade tv. Sedan sa vi hejdå, hon åkte ju till Turkiet i lördagsnatt. Kom hem och fixade mig iordning och förberedde inför våran grillfest. Vissa från mammas släkt kom, systers kompisar, Nicks familj och min familj plus partners. Grisen såg hemsk ut men var lyckad, åt dock inte mycket av den utan tog kyckling istället. Vi hade himla trevligt hela kvällen tills det var dags att åka hem till Nick igen. Däckade direkt.

I söndags åkte jag och sa hejdå till syster som skulle tillbaka till Gotland. Sedan bar det av till Nicks sommarstuga med hans familj. Där var även hans två fastrar och en kusin. Där var vi hela dagen. Synd att det blåste och var kallt annars hade vi kunnat bada. Vi kom hem sent men började ändå se på filmen Rango som vi inte sett klart än. Ciao<3


Bilder lånade från min morbror - grillfesten.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback