Middag av sötnöten

Igår lagade älsklingen middag åt mig efter jobbet. Det blev potatisskruvar, stekta champinjoner, quorn, halloumi ost och champinjon-sås. Väldigt gott, blev dessutom över till en matlåda till jobbet idag. Jag skötte disken och sedan fick jag en underbar ryggmassage. Gud så jag längtar tills vi flyttar ihop på riktigt och skapar oss ett eget hem.

En riktigt jobbig dag på jobbet idag. Men efter jobbet åt jag grillat med mamma, pappa och nick så det kompenserade. Ska bli en lugn kväll för att vila upp kroppen efter den här tunga veckan på jobbet. Nästa vecka jobbar jag bara halvtid och har hört att det blir fint väder då? Plus att Sara, Malin och Paula kommer hem igen! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback