Midsommar och Midsommardagen

På Midsommar åkte jag, mamma, pappa, syster+sambo och bror+ sambo till min morbror i Uppsala. Där var vi ett gäng från mammas släkt och firade. Vi spelade bl.a kubb, åt, drack och dansade. Sedan sov vi över hos min farmor och farfar som inte var hemma. Dagen efter kollade jag film. Fick låna systers laptop men hann inte se klart filmen. Vi åkte hem klockan fyra.

På kvällen igår åkte jag hem till Paula i Kallhäll. Vi hade filmkväll. Vi hade tänkt dra ut men inte mycket som var öppet så vi struntade i det. Vi kollade på filmen Forgetting Sarah Marshall, har sett den förut. Den är rolig och underhållande faktiskt. Vid ett kom Nick och hämtade upp mig. Han kom hem igår ist för idag. Så vi hämtade saker hos mig och sedan somnade vi hos honom. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback