Sommar kap på rean

Vilka kap jag gjorde på rean idag. Visst jag shoppade trots mitt "förbud" men det var det värt.
Sammanlagt kostade det jag köpt 1644 kr, men efter rean betalade jag endast 647 kr.
Jag tjänade alltså en tusing nu på sommar rean. Tog några snabba foton nyss.
Riktigt dålig kvalitet på bilderna och visar inte kläderna rättvisa. Ciao<3


En ny jeans jacka, lite för stor men funkar.


Två sommar blusar.


Beiga leggings med kedjor baktill.


En cardigan och jeans shorts med hög midja.

Kommentarer
Postat av: louize

Samma här ungefär, tagit upp det igen nu först :)

Har du börjat med teorin någonting?:)

Postat av: louize

okej :) nej de einte speciellt kul :)

2011-06-17 @ 12:01:36
URL: http://pappasflicka.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback