Gym, lunch och slapp

Sov dåligt inatt och nick väckte mig vid sex. Gick iaf upp åtta och tog mig direkt till gymmet. Körde på fullt i 50 min och sedan sa det stopp. Illamående och vätskebrist. Drog hem och lade mig i sängen med en kall ramlösa innan jag tog en dusch. Sedan fixade jag mig snabbt och gick till jakan där jag mötte paula och tette. Vi tog en lunch på tasty's. Efter den åkte jag och tette till kallhäll för att fixa en sak sedan hem till henne där vi slappade resten av dagen. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: jag kollar på tv :)

vad tycker du om min nya rosa design? :D

Postat av: Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: javisst är den! är fett nöjd med den :D

2011-03-01 @ 21:00:00
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback