Har fått jobb!

Igår var jag på intervju, det var nytt, spännande och kul. Hann inte byta någon ring men tränade ju innan maten. Sedan åkte jag till mig och hämtade massa saker inför idag. Var nämligen på utbildning inför mitt nya jobb idag. Allt gick så fort. Är säljare, mer än så kommer jag inte att skriva för att respektera jobbet. Men tycker det kommer bli riktigt kul, trevliga människor och trevlig miljö. Var där från 9.30 till 17.30 ungefär. Åkte hem och åt middag och sedan körde jag bil med pappa (tar det i ett annat inlägg.)

Imorgon börjar jobbet på allvar så är lite spänd inför det men samtidigt otroligt taggad. Vet dock inte hur jag ska hinna träna 4ggr/veckan över 1h varje gång.. Får göra mitt bästa helt enkelt. Nu måste jag snart fixa mig och hoppa i säng. Ciao<3


Dagens jobb-outfit.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback