Min b-day var perfekt.

Efter jag fixat mig på morgonen så drog jag och Nick till Tasty's och åt en macka till frukost. Passade på att göra ett ärende åt mamma hos apoteket och sedan the big moment - SYSTEMBOLAGET. Plockade på mig en burk cider och en flaska cider, 2 bacardi breezer och en absolut citron. Nervöst la jag alla flaskor på rullbandet och han i kassan säger " Bättre om du ställer flaskorna så slipper de rulla runt" Pinsamt, tänkte jag och mina kinder blossade upp. Han frågade inte om leg så blev mer nervös och fick inte upp plånboken. Men allt gick iaf bra jag gav mitt leg iaf och fick att "Grattis" innan vi drog. Kollade på film hos Nick och fixade med min nya mobil. Sedan blev det middag hos mig, super god mat som pappa gjort efter mina önskemål. Vi deltog dessutom i Earth hour under måltiden. Senare på kvällen körde jag, Nick och min syster Wii, Mario kart. Sedan åkte vi till Nick och kollade på film innan vi somnade. Ska visa resten av presenterna jag fått senare. Ciao<3


Förrätt, Chevré toast på sallads bädd.


Varmrätt, Inbakad oxfilé med svampsås, klyftpotatis, tomat och bönor.


Efterrätt, Blåbärscheescake med vit choklad på toppen.

Kommentarer
Postat av: lindshe

Nu är jag äntligen hemma från min utbytesvecka i Spanien! Det var amaaaazing! :) <3 Längtar redan tillbaka :(....

Hur har det varit i Sverige? Varmt eller kallt? Snön är ju nästan borta :D

Har du varit på något utbyte någon ggn :)?



Pussis



btw,grattis i efterskott! :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback