Min födelsedag idag! :D

Kunde inte sova något inatt. Men vid tio kom pappa, mamma och Nick och sjöng för mig. Fick massa fina presenter. Av älsklingen fick jag en svart nintendo wii kontroll med inbyggd motion plus. Fick dessutom egna nycklar till hans familjs lägenhet, så himla gulligt! Blev jätte glad, verkligen. Av mamma och pappa fick jag skor, en väska, ett skärp, två halsband, en ny mobil (xperia x8) och en svart lång klänning. Tack så himla mycket för uppvaktningen och presenterna! Nu ska jag göra mig iordning för att sedan äta frukost i centrum med Nick. Ska dessutom till systemet, haha. Ciao<3


Nyvaken taggad och glad 20-åring!


Presenter från älsklingen och mamma+pappa.

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS FINASTE!!! <3<3

Postat av: sarah

grattis på födelsedagen :D

2011-03-26 @ 14:51:30
URL: http://saraah.webblogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback