Skrämd!

Igår natt så skrämde Nick mig BIG TIME. Han låg och sov (trode jag) och jag var och fyllde munnen med vatten för att kuna svälja ett ppiller inne på rummet sedan. Det är mörkt i hans rum och jag står och rotar i min väska. När jag hittat kartan och vänder mig mot sängen så sitter Nick rätt upp fett nära. Och har sagt att jag inbillat mig att han gjort det några nätter när jag kommit från toan, fast då har det varit täcket och kuddar som bildat en illusion. Jag blev iaf så rädd att jag skrek (alla i familjen sov) och vattnet sprutade ut ur munnen. Sedan började jag gråta, sen skratta, sen gråta osv. Jag hamnade fan i chock, haha. Så himla elakt men ändå roligt.

Måndag = sovmorgon då gymmet öppnar kl tolv. Gick upp halv tio och har precis ätit frukost. Har drömt sjukt hemska/läskiga/overkliga drömmar. Men tycker ändå det är kul, känns lite som filmer, haha. Nu ska jag bara chilla innan gymmet. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska iallafall till skolan och sen jobba idag :) Längtar du också till sommaren? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback