Bildbomb från helgen

Tänkte ta mig tid att blogga om helgen nu. Som sagt så åkte jag och älsklingen till Eskilstuna tidigt på lördag morgon. En mysig bil resa på ca 2 timmar. Väl där så släppte han av mig vid ett centrum där jag vandrade omkring och kollade i affärer medans han jobbade. Blev himla mycket shopping för min del innan jag bad han hämta upp mig. Vi drog och käkade lunch på Max innan han fortsatte jobba och jag låg i bilen under hela tiden och spelade på mobilen, väldigt slappt faktiskt. När Nick slutat jobba checkade vi in på hotellet och sedan spelade vi biljard. Det var första gången jag spelade och ändå vann jag alla 4 gångerna. Två av gångerna råkade sötisen ha ner svarta och vita kulan. Det var iaf roligt. Sedan drog vi ut och käkade. När vi var tillbaka på hotellet så badade vi jacuzzi och bastade innan vi blev så trötta att vi gick och lade oss.

På söndagen fyllde Nicks pappa år. Så vi åkte till deras sommarstuga i Enköping där hans familj var. Super varm dag så det blev en massa solande tills vi åkte hem. Käkade ute med hans familj och sedan kollade vi på film och BB och så tog helgen slut. Hade riktigt mysigt. Ciao<3




























Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback