Sämsta vädret

Usch vad kallt det var igår. Hade verkligen inte klätt mig efter väder. Det blev en lång dag på jobbet. Kom hem till älsklingen vid halv tio och åt middag för att sedan chilla framför BB. Idag är vädret helt galet igen. Ena stunden snöar det, andra regn och tredje hagel. Och jag som bor hos Nick denna vecka har bara ballerinaskor att ta på mig. Illa.

Ska snart ta mig till jobbet. Ska bara fixa klart min matlåda och lite sånt först.
Måste även säga grattis till sötaste Camilla som fyller år idag! Ciao<3


Camilla och jag på min 20 års fest.

Kommentarer
Postat av: Milla

Aaaaw va söt du e! Hade velat träffat dig i lördags :( får bli en annan gång!! <3

2011-05-12 @ 10:40:27

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback