Valborgs kvällen

Min valborg igår: Paula, Therese och älsklingen åkte bil till Uppsala. Pumpade musik och sjöng påvägen dit. Tog ett tag innan vi hittade studentlägenheten där festen var. Träffade polare och hade det najs ett tag. Men det varade inte så länge. Redan vid tolv tiden åkte vi hem igen. Fick väldigt ont i magen när vi kom hem så däckade direkt.

Idag åkte jag till stan med Paula. Strosade omkring, tog en fika och fixade present till Nick som fyller 20 år på torsdag. När vi kom hem så klippte Paula mig. Det blev topparna, uppklippt och tapper. Får visa bilder imorgon för nu har jag en inbakad fläta som hon gjorde på mig. Sitter iaf och kollar BB med sötisen. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback