39 Övningskörningen

Idag körde jag med körskolan för tredje gången. Det hade redan blivit mörkt ute. Gick bra idag faktiskt. "Det flöt på" som Anki min körlärare sa. Vi körde runt i cirklar i Jakobsberg och övade på att titta i speglar, sakta in i tid vid korsningar, övergångsställen och rondeller. Nästa gång ska jag få köra utanför Jakobsberg och då ska jag kolla mycket i speglar, kunna skyltar och veta vart jag ska placera bilen t.ex. i vänstersväng. Grundregler egentligen. Men nu börjar jag vänja mig vid deras diesel bil iaf och det är ju väldigt bra. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Gena

Jag har hört att Anki är skit grym på att lära ut, min syskon körde också med henne :)^^

Postat av: louize

Jag tycker diesel bilar är skit irriterande haha. Vad tycker du?:)

2011-11-14 @ 22:23:19
URL: http://pappasflicka.devote.se
Postat av: louize

Jag tar ett par som heter Hemoffer :)

2011-11-15 @ 14:46:23
URL: http://pappasflicka.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback