40 Övningskörningen

Igår körde jag min fjärde gång med körskolan. Vi skulle kolla på skyltar så vi åkte omkring i jakan och viksjö. Sedan fortsatte vi öva på placering, speglar och det svåraste - planering. Planeringen har jag inte övat på så mycket hemma så nu känns det återigen som att jag är en nybörjare. Det är 30 och 50 vägar som jag är sämst på och det är det jag måste öva på från och med nu. Och eftersom pappa tycker det är tråkigt med villaområden så blir det nog stan istället. Åh vill bara ha det himla körkortet, lär väl ta flera år till känns det som. Vet inte varför jag är så sjukt dålig på att köra? Aja får hoppas det flyter på nästa gång igen. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Louize

Känns precis likadant för mig. Man får typ black out.

Postat av: louize

Man tappar självkänslan helt :/

2011-11-18 @ 15:03:38
URL: http://pappasflicka.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback