Hemsk morgon

Sov rätt bra i natt för en gångs skull. Men därefter gick det utför. När jag sitter på tåget kommer jag på att jag glömde matlådan och aldrig att jag skulle vända för den. Och mellan Sundbyberg och Karlberg stannade tåget i över en kvart. Det ledde till att jag missade tåget från Karlberg mot Märsta, trots att jag hade tio min tillgodo tid egentligen. Och hade för lite kläder på mig för helt plötsligt var det svin kallt ute. Kommer nästan tio minuter försent till jobbet. Väl i klassrummet så har inte ens min elev kommit till skolan än. Men men, hoppar över lunchen just nu så jag kan åka hem en timme tidigare och äta min matlåda hemma. Så nu slutar jag om en timme och då är det äntligen helg! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback