Järnbrist

Kollade nyss upp symptomer för järnbrist och tror verkligen att jag lider av det.
Alla följande symptom har jag för tillfället:
Trötthet
Dålig ork
Hjärtklappning
Okoncentration
Håravfall
Depression
Ångest
Mamma sa att jag måste kolla upp hos en läkare så får nog boka en tid.
Har varit super trött den senaste tiden och knappt orkat göra något.
Har sedan ett bra tag tillbaka haft rejäl hjärtklappning från och till.
Har svårt att koncentrera mig på att göra saker.
Tappar sjuuukt mycket hår, skit jobbigt.
Känt mig allmänt nere utan att veta varför? Och haft en massa ångest.
Och om det inte är järnbrist jag lider av så måste det vara något annat. Ciao<3


Fotograf: Paula Latvala

Kommentarer
Postat av: louize

Vad jobbigt känner igen det där, inte kul :(

Postat av: louize

Japp det har jag :) Det är jätte jobbigt.

2011-11-14 @ 22:33:53
URL: http://pappasflicka.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback