Längtar till julen

Igår började jag helt random tänka på julprydnader och tända ljus och mysiga kvällar under filtar. Vit tjock snö på marken, mörker och massa tända doftljus i rummet. Glögg, lussebullar och mammas chilenska julkaka. Gröt, pappas julbröd, pyntning med familjen. Blir nästan lite pirrig i magen av lycka när jag tänker på det. Kolla på alla paketen under granen på julaftons morgon och bara njuta av att vara med sin älskade familj. Inser hur lyckligt lottad jag är över att ha den familjen jag har + mina syskons sambos. Hihi, längtar verkligen till julafton nu. Ciao<3


Förra julafton var Nick i stugan så vi fick sitta i webcam en liten stund och "fira".



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback