Min lördag

Väcktes innan klockan tio idag så blev endast sju timmars sömn inatt. Vet inte varför Nick var så pigg på morgonen. Drog iaf hem till Therese vid tre tiden där även hennes syster Rebecka och Paula var. Vi myste med deras hund Tilly och tog det lugnt. Sedan fick jag och Paula skjuts förbi ICA och hem till Paula, var ju så sjukt kallt ute idag. Hjälpte henne att laga mat och sedan låg vi i soffan. Hennes pojkvän Mathias kom även dit, kul! Vid nio kom Nick och hämta upp mig med köpt mat från Emils. När vi kom hem till honom möttes jag av att Nicks mammas kompis barn kramade om mina ben. Lilla Isabella som jag sett när hon var bebis, småbarn och nu litet barn, haha. Gulligt iallafall. Ciao<3

 

 

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback