Tjockisdagen!

Idag var det min och Paulas tjockisdag som vi planerat flera månader tillbaka.

Började med att dra till Ica och handla. Sedan hem till mig och åt mat klockan fyra.

Blev två billys pizzor för mig och en räkmacka för Paula innan vi drog till mitt rum.

Spelade några omgångar Mario kart wii som vanligt och kollade på några avsnitt Medium.

Vi brukar alltid vara sugna på gottigheter men bara för att vi hade allt idag så var vi inte det.

Blev inte så mycket tjockis ätande som vi trott. Men mysigt var det verkligen.

Vid elva drog hon till Mathias och jag till Nick pratandes i telen med varandra på vägen.

Detta ska göras om! Fast utan alla gottigheter, haha. Ciao<3

 

 

 

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback