@Work

Som vanligt är jag på jobbet den här tiden på fredagar. Ska strax ha möte med en elev och sedan planera lite inför nästa vecka innan jag drar hem. Har kommit på att det otroligt mycket smartare att hoppa över lunchen på jobbet, sluta tidigare och äta då istället. Tänkte kolla lite kläder och saker att önska mig i julklapp efter jobbet. Sedan blir det hem till Nick och senare middag hos mig innan Idol. I morgon ska ju Nick på Rumble of the kings som varje år. Fett kul, kunde följt med men tänkte att det nog är roligare att han går dit med sina polare. Så istället har ju jag och Paula våran "tjockisdag" som vi suktat efter i flera månader. Nej nu ska jag fortsätta jobba. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback