31 Övningskörningen

Som nästan varje Söndag så körde jag bil med pappa dag. Vi övade på saker som körskolan tipsade om i Torsdags. Vi körde först till Ica Viksjö och parkerade. Sedan till söderhöjden där jag fick fick-parkera och rulla med kopplingen = krypköra. Sedan körde jag till parkeringen vid Jakobsberg centrum och backade in på en parkering. Det är mycket svårare att parkera med våran bil eftersom den är större än körskolans. Men det gick bra. Pappa tycker att det fortfarande är ryckigt när jag växlar och jag kan inte göra annat än att hålla med. Måste släppa kopplingen långsamare. Jag höll iaf inte foten över kopplingen idag när jag körde utan övade på att ha den vid sidan om. Gick utmärkt. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback