34 Övningskörningen

Andra lektionen med bilskolan. Fick samma lärare som innan, Anki. Tyvärr så visste hon inte att hon skulle ha mig så hon hade inte med sig papprena elr mindes ngt från förra lektionen. Hon kände endast igen mig. Synd tyckte jag iaf. Men vi började iaf med att prata om vad jag gjorde sist sedan bar vi iväg. Hade glömt hur snabb denna bil är jämfört med pappas. Körde omkring i Jakobsberg och övade på saker. Fickparkera, backa runt hörn, backa in på parkering bl.a. Tycker inte att det gick så bra idag. Så himla ovan med bilen så att det är sjukt. Och fick motorstopp dessutom. Behöver öva mer med deras bil för känner mig som en nybörjare i den. Växlar helt annorlunda och övar på att aldrig riktigt stanna bilen vilket är riktigt jobbigt. Något hon bad mig göra tills nästa gång är att öva på trafikregler och skyltar. Har ju inte gjort det så nu är det hög tid för det. Får bara hoppas att nästa lektion hos dem går bättre. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Gena

Fan vad skönt att börja med körkortet! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback