Abduction

När jag såg trailern första gången till Abduction fick jag rysningar och visste direkt att jag ville se filmen - även Nick. Så vi bokade in oss på premiären och längtade. Sedan berätta Nick att filmen hade lågt betyg så han trodde den inte skulle vara bra, men jag sa att alla har olika smaker och man får avgöra själv. Tur det. För filmen var jätte bra! Den hade action, humor och kärlek. Fick nästan tårar ibland medans jag skrattade i nästa stund samt att den kändes äkta när det gällde känsla (svårt att förklara utan att säga vad som händer i filmen.) Dessutom var det bra skådespelare t.ex. Taylor Lautner (Jacob i Twillight) och en av våra svenska skådespelare (en favorit hos mig) nämligen Michael Nyqvist vilket var lite roligt. Så jag gillade verkligen filmen, tveka inte utan gå och se den! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback